PRIJATELJI DJETETA...


ČOVJEK JE NAJVIŠI KADA SE SAGNE DA

POMOGNE DJETETU- PREDSJEDNIK NICKSON


Gordana Vuksanović- Momčilović
Tivat, Montenegro
Želiš li biti u mislima djeteta sutra, trebaš biti sastavni dio njegova života danas!- Ajzenhauer Ovaj sam Blog namijenila našima najmlađima, njihovim roditeljima i svima onima koji će to tek biti, ili jednostavno vole dječiji svijet! Želim sa Vama da podijelim svoja roditeljska iskustva, probleme, strahove, i naravno sve svoje radove! Nadam se da ćete uživati i biti sastavni dio RADOSTI U OKU, hvala dragi moji prijatelji!!!

8.10.10.

Najljepši period moga života...

Večeras me pitala kćerka kada bi mogla da vratim prošlost koji bi to dio moga života bio! Nisam mnogo razmišljala, i odmah joj dadoh odgovor; onaj kada ste bili bebe, odnosno mali! Vratih se na dvosjed i nastavih se prisjećati svakog trena njihovog odrastanja! Rođenja mog sina, i svakog osmjeha ili dodira kojim ga je seka darovala, načina na koji sam joj dozovoljavala da ga kupa, dok sam ih puna zadovoljstva posmatrala, motreći da ga ne ozlijedi! I znate, činila je to tako pažljivo, nježno! U tim je trenutcima i on bio miran, neobično miran, upijajući njenu ljubav! Kada je malo porastao i već uveliko sjedio, gukao, i graktao kao malo svrače, napunila bi im kadu vodom, pjenom i igračkama i gledala ih kako se brćkaju glumeći da su na gusarskom brodu! Smješni su bili sa kosicama prekrivenim sapunicom, glumeći zarobljene dame, i hrabre gusare! Uvijek mi je bilo smiješno što je on bio dama, a ona gusar... Sjetih se svakog odlaska u Novi Sad, Stražilova, i suvog lišća kojim su me kao ludi zasipali, dok me ne bi u potpunosti zatrpali... i bila sam srećna! Oooo Booože koliko sam bila srećna! Srećna sam i danas, divni su, posmatram ih, jedno pa drugo... tako su divno različiti, mali ljudi, mladi ljudi koji brzo rastu... i suviše brzo! Zato zavidim svim majkama sa malom djecom koje žele da im djeca odrastu, jer ne shvataju kako su u ovom trenu, sada, srećne... i pamtim onaj miris okupanih vratića, i toplinu malih ruku dok pridržavaju flašicu čokolina, dok im se snene okice polako zatvaraju... E, taj bi period mog života da vratim, nakon toga neka bude šta bude!!! 

4 коментара:

  1. Potpuno se slažem s tobom.
    kad bih se vratila u taj period, više bih uživala u svojim bebama i možda ne bih pravila iste greške.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Neno, često mi padne na pamet koliko sam puta izgarala na glupostima, umjesto da sam se u tim momentima posvetila igri sa njima! Mada sam ja zaista dosta vremena provela uživajući u djeci... ali zato ćeš uživati u unucima, u svakom trenu... Hvala, moja Sobice za snove...

    ОдговориИзбриши
  3. Gogo, srećan rad, i sve najbolje!
    Kod tebe je sada lepo, cvetaju mimoze!
    Pozdrav, Nena, An]elka i Vesna
    Na blog Žena i njen svet, nisam mogla ostaviti komentar:(

    ОдговориИзбриши

Voljela bih da znam Vaše mišljenje o mojim temama, hvala!