PRIJATELJI DJETETA...


ČOVJEK JE NAJVIŠI KADA SE SAGNE DA

POMOGNE DJETETU- PREDSJEDNIK NICKSON


Gordana Vuksanović- Momčilović
Tivat, Montenegro
Želiš li biti u mislima djeteta sutra, trebaš biti sastavni dio njegova života danas!- Ajzenhauer Ovaj sam Blog namijenila našima najmlađima, njihovim roditeljima i svima onima koji će to tek biti, ili jednostavno vole dječiji svijet! Želim sa Vama da podijelim svoja roditeljska iskustva, probleme, strahove, i naravno sve svoje radove! Nadam se da ćete uživati i biti sastavni dio RADOSTI U OKU, hvala dragi moji prijatelji!!!

23.8.11.

Neko novo vrijeme,

odavno nisam pisala, ne zato što nisam imala šta, već je razlog tome nedovoljno vrijeme! Ode čovjek u neke druge vode, koje ga sebično ponesu na sredinu podivljale rijeke, pa se jadan jedva vrati na obalu! E, dragi moji, tako i ja još lamatam pokušavajući se dočepati obale... Šta se kod mene događa? Još uvijek jurim sponzore za novu knjigu pod naslovom: Šareni trougao i čarobne riječi... nemojte da me pitate kako ide, jer je odgovor vrlo bolan: ide loše! Kultura, i djeca su negdje na sporednim mjestima prioriteta današnjeg čovjeka! Radna verzija knjige je gotova, i mogu samo reći da će to jednog dana ( ma kad god to bilo, odustati neću) biti divna knjiga... do tada ću se svim silama truditi da sakupim novac i da taj dan dođe što je prije moguće, Voli Vas Vaša Gordana!

2 коментара:

  1. Gogo, ne zaboravljam te, a naročito ne moja Anđelka.
    Nadam se da će stvari krenuti na bolje.
    Želim ti od srca sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Neno, kao što vidiš nisam ništa radila na blogu duži vremenski period... vremena je sve manje, oduzimaju ga neke sasvim druge stvari, i jako mi je žao zbog toga... ljubim Vas, pozdravi mi Andžy puno, puno, naravno i Vesnu... ljubim!

    ОдговориИзбриши

Voljela bih da znam Vaše mišljenje o mojim temama, hvala!