PRIJATELJI DJETETA...


ČOVJEK JE NAJVIŠI KADA SE SAGNE DA

POMOGNE DJETETU- PREDSJEDNIK NICKSON


Gordana Vuksanović- Momčilović
Tivat, Montenegro
Želiš li biti u mislima djeteta sutra, trebaš biti sastavni dio njegova života danas!- Ajzenhauer Ovaj sam Blog namijenila našima najmlađima, njihovim roditeljima i svima onima koji će to tek biti, ili jednostavno vole dječiji svijet! Želim sa Vama da podijelim svoja roditeljska iskustva, probleme, strahove, i naravno sve svoje radove! Nadam se da ćete uživati i biti sastavni dio RADOSTI U OKU, hvala dragi moji prijatelji!!!

21.4.10.

UN- dijeta

Drage moje dame, bliži se ljeto, koje je zapravo noćna mora ljepšeg pola! Nadam se da ste već odabrale lokacije za ljetovanje, maštate i planirate kako ćete ga što kvalitetnije i jeftinije provesti, ali ono što je u podsvjesti svih nas jeste misao o našem izgledu u kupaćem kostimu! Vremena je malo za neke drastične poduhvate, ali ipak, nikada nije kasno ukoliko imate neki "slabi višak"! Moja teenage kćerka bavila se 6 godina tenisom! Nakon prestanka bavljenja sportom, u vrlo kratkom vremenskom roku, dobila je desetak kilograma viška! Niotkud, i jako brzo...kada je stala na vagu bila je zaprepašćena brojkom koju je vaga izbacila! Nisam znala kako da joj pomognem, naročito što pedijatri odbacuju ideju držanja bilo kakvih dijeta dok je dijete u razvoju! Unatoč protivljenju naše lokalne dr. odlučim da pokušamo, i uz pomoć mojih prijateljica sa Ženskog Svijeta, počnemo sa UN dijetom! U početku nije bilo jednostavno, i bilo je potrebno nekoliko dana dok se sam organizam nije privikao na savim drugačiji režim ishrane! Prošla su dva mjeseca i moja je kćerka kao od šale izgubila 10 kg...a bliži se mala matura i nova haljina mora stajati besprijekorno! Pokušajte, nije komplikovana i vrlo je širokog izbora namirnica koje se mogu kombinovati sa glavnom! U sklopu posta postavila sam prateći link koji Vas vodi pravo do savršene linije! Kliknite na link...i samo naprijed do novog kupaćeg kostima!
http://www.poslovnazena.biz/zdrava-ishrana/un-dijeta-28-167

Нема коментара:

Постави коментар

Voljela bih da znam Vaše mišljenje o mojim temama, hvala!