PRIJATELJI DJETETA...


ČOVJEK JE NAJVIŠI KADA SE SAGNE DA

POMOGNE DJETETU- PREDSJEDNIK NICKSON


Gordana Vuksanović- Momčilović
Tivat, Montenegro
Želiš li biti u mislima djeteta sutra, trebaš biti sastavni dio njegova života danas!- Ajzenhauer Ovaj sam Blog namijenila našima najmlađima, njihovim roditeljima i svima onima koji će to tek biti, ili jednostavno vole dječiji svijet! Želim sa Vama da podijelim svoja roditeljska iskustva, probleme, strahove, i naravno sve svoje radove! Nadam se da ćete uživati i biti sastavni dio RADOSTI U OKU, hvala dragi moji prijatelji!!!

16.6.10.

Sezona dječijeg pozorišta...

Sa završetkom školske godine počinje za djecu jedna nova, opuštenija i ljepša strana života, protkana maštanjima, i putovanjima u avanture junaka kroz koje nas vode ti divni ljudi; GLUMCI... počinje sezona dječijih predstava! Za razliku od nekih starih vremena kada su se predstave za djecu davale tek sa velikim razlogom, danas je veliki broj pozorišnih trupa, udruženja, pa čak i teatara koji forsiraju i sa puno ljubavi rade upravo na ovoj vrsti dramske umjetnosti! Od mnogobrojinih pozorišnih trupa, izdvojila bi jednu koja mi je draga, ne zato što sam i sama sastavni dio iste, već što sam upoznata  koliko ljubavi i truda se uloži svake godine u aktualnu predstavu! To je pozorišna trupa " ASTERIX"... većina roditelja našeg podneblja vodila je svoju djecu na predstavu Asterix i Obelix, i nije nam nepoznata! Prošle godine imali ste prilike gledati " Mikija Mausa i čuvare plaže", predstava koja je bila hit, i koju su djeca voljela! Kako i do sada, tako će i ove godine pozorišna trupa "Asterix" biti gost na našem primorju, a za sve roditelje koji su na teritoriji Beograda preporučijem da vruće ljetne dane provedu sa djecom u Teatru na Savi... uživajte, i vidimo se u svijetu bajki i čuda!


Нема коментара:

Постави коментар

Voljela bih da znam Vaše mišljenje o mojim temama, hvala!